Monday, April 2

Terengganu + Surprise !!

 

hai , apa khabar semua :s:  
harap korang semua sihat sentiasa lah yeh , 
YEAHHHH  :119: :119: buat ape jeh pergi Terengganu yeh :s::s:
saja jeh jejalan dengan Acong  
and kengkawan Acong . 
Dorang nya plan tapi Chichi ney menyibok jeh ikot , 
hikhik :face42:  :119:  yelaaa ,
Acong  dah ajak kan kito ikutt jo . 
rugi kalau kite tak ikut mereka bejalan kan , hehee , 
baek kite ikot jeh kalau tak kite kene tinggal kat rumah sorang sorang kan . 
Banyak tempat kita orang pergi . 
Tak terungkap lah , hehe , takpe ahh . 
Nanty korang tengok gambar gambar :b:
yang chichi nak paparkan 
tuh pepandai ahh korang nyatakan 
kat mane nama tempat tuh , 
chichi bukan tahu sngat nama kat sana tuh kan  
yelaaa bukan orang sana lah kata kan , 
g Jom Heboh memang heboh ahh kat sana , 
cume booosannnn sikitt :r: :119: 
lepas tuh g jejalan bandar Terengganu kawan Solah :73: bawak kan , 
malas ahh nak btau kat mana nama tempat nya . mrgreen


 DI LATAH TEMBAKAH :face42:


 HAPPY BIRTHDAY TO ME , 
SURPRISE :119::119:


 MASJID KRISTAL , TERENGGANU


 PANTAI , ?


 I LOVE YOKisses Myspace Comments








No comments: