Sunday, March 11

Hang Out with My Lovee ♥

Assalamualaikum.:r: Hello peeps :q: :face26: 
Rindu gileww gileww ah kat blog wa  biggrin  Uhuk uhuks~~~  
Sebenarnya banyak sangat sangat nak cerita dekat blog ni tapi bila dah buka blog je mesti aku tak tahu nak tulis ape O.o 
Otak aku blank dan malas nak menaip semenjak dah 19 tahun ni memang susah nak update blog setiap minggu 
*tangan di dada mata ke atas* almaklum ahh busy study kan , ni aku bru jeh lepas mid term , 
sekarang tengah HOLIDAYS :119: HUHUU , Btw , aku nak cerita ni haa , yang aku keluar dengan Ucuk ucuk cam aku, haha , 
geli aku cehh :q: tkde lahh , aku keluar dengan My Love   g shopping jeh kat kl , lame gileeee ahh aku tak g kl , 
hehee . soo . aku g ahh kl crik barang kat sanaa , beli barang murah2 jelaa :119: 
seronok sangat sangat dapat keluar dengan biy , yelaaa kat kelantan tak dapat nak spend time sangat kan , 
ape ade kat kelantan tuh tol tak :120: hehee ., kami balas dendam ah keluar kat sinie .  
aku nak share skit gambar gambar yang aku snap semalam . tak banyak pon ahh ,  
salah satu gambar dri kami snap  ,


 Kisses Myspace Comments

walaupun tak banyak kn tkpe ah  janji ade jugak gambar yang kami snap ni haaa ,  :b:
INSYAALLAH , akan datang banyak lagi gambar kami :face42: 
biaseee lah tuh baru baru lagi kan , ape yang saya nak , awak yang terakhir lah dalam hidup saya ni  
saya dah malas nak fikir fikir dah sal urg laen neutral . dah ade yang ini saya akan jaga awak elok elok , 
itu pon kalau awak tak buat perangai lah kan  biggrin  , INSYAALLAH saya akan jage awak leklok sayang o.O :r: 
kami masih awal , 
kami banyak benda lagi kena tahu antara satu sama lain  

'Kisses Myspace Comments


 I LOVE YOU BI



No comments: