Friday, March 9

Cinta Saya ♥♥






 Kisses Myspace Comments


Salam semua . 
:h: Hello you ollz :r: how are you :s:
Saya ingin merasmikan hubungan saya dengan 
Mohd Shahreil bin Mohd Zulkepli Bin Abd Hamid aka Acong Ac  
pada  7 March 2012 , 11.15pm  di Wakaf Che Yeh :) :r::r: 
Hahahaaa , kelakar kan ? Bila aku fikir fikir balek aku cam pelik 
cmna aku ley couple dengan dia ni , tapi tkpe aku terime dengan 
redha ape yang dah berlaku pada diri aku sebelum ni , 
mungkin itu satu pengajaran . Dan  apa yg dah lepas , lepas jelah yek , 
itu semua mendewasakan diri aku dan jugak diri si dea , 
sekarang ni aku dah pun menjadik milik si Acong ni haa :130: 
Saya haap awak tidak mengecewekan saya confused
saya harap jugak hubungan kita kekal selame nye , 
biase ahh setiap manusia mesti mintak benda ini kan , 
bukan aku jeh yang mintak tapi diri orang laen jugak 
pasty inginkan bende yang same macam aku .
ingat eh awak , ape yang awak dah janji dekat saya . 
saya pegang kata kata awak tuh , takde orang ke3 selain saya ,  
saya harap sangat sangat yek sayang , 
saya dah letih dengan permainan Cinta  
menyakitkan hati sangat sangat bila dapat tahu pasal benda yang tidak dingini . 
tapi hidup mesti kena teruskan :face42: takpayah nak bersedih dah macam ni :face47: , 
buang masa jeh kan dengan semua itu kan ?? 
orang bodoh jeh tak hargai Cinta mereka , 
 lelaki perempuan same jeh perangai nya :119::119:
sedar sedar lah korang , kalau korang main kan perasaan orang , 
maka engkau juga akan kena benda yang same . 
fikir fikir kan lah yek follow :r:
Thanks Sayang !! 

                                                                            

  Love You So Much 

No comments: