Monday, January 2

New Year 2012 !!





Masih tk terlambat lagi untuk aku say 
HELLO NEW YEAR 2012 !!!
yeahh ! malam new year yang sial ! kenape sial lak yek ?? 
yelaaa , aku baru balik kerja dengan abang Joe , Epul , Sya , and Miraa . 
tahu tak kami balik jeh teros kami kerna baling ngn mercun , erghhhh !! DAMN !!! 
Cam Gampang lahh !! tak pasal pasal jah kaki aku kerna Mercun , and akan berparut jugak kaki aku ney haa . Setan nyek keling babi , nasib lah aku tk perasan siapa yang baling mercun tuhaa . mane nak perasan siape yang baling kan , ramai kot malam new year tuh . mang tk perasan pun lerr , saket gile kot kena mercun tuhaa . yelaaa, terkejot en mercun depan mata , sampai kaku aku tgk mercun tuh and tak sempat nak larik tak sampai 5saat mercun tuh dah meletuppp !! erghhhhhhh !!! Nasib baek lah kena kaki aku kalau kena muka kaa ape kaa, erggh !! Hodoh suda muka aku kan , THANK GOD !! actually tuh jeh i nak shared dengan korang , 
BTW , keling tuh memang babi . FULLSTOP !!! k bubyyee !!

No comments: