Thursday, January 5

Last Day Kerja


:h: Hello you ollz :r: 
how are you :s: 
Dah hampir sebulan lebih aku bekerja di Butik Mango :55: Sunway Pyramid . 
Banyak pengalaman yang aku dapat di situ , rase berat hati tapi aku terpaksa berhenti kerja kerana aku ingin melaksanakan tanggungjawab aku sebagai anak dalam keluarga yang sederhana dan adik bongsu daripada 6 orang adik beradik . Aku takan kecewe kan keluarga aku kerana aku sahaja harapan yang mereka ada . 
Semase aku bekerja di Butik Mango aku dapat seorang kawan yang terlalu baik sekali dengan aku , even kami baru sahaja kenal tetapi aku rasa macam sudah lama aku berkawan dengan 
dia , Siapa kah gerangan yang aku maksod kan ini , ini laa wajah dia . 
Syaziatul ataupun dikenali sebagai Sya  :95:
Dea ney seorang yang sempoi ahh :face26: ore kelate lol dea ney , heee, 
tapi dia ni tak macam orang kelate pun , 
aku senang bile berkawan dengan dia ney , dia baek orang nya :h:
apa apa aktiviti kami sentiase bersama , lepas ney aku dah berjauhan dengan dia , :face47: :r:
sebab aku dah nak balek Kota Bharu dah ney haa . Aku dah nak balek 7 January 2012 . 
Lagi 2 hari jeh aku nak balek KB , sedihh nyek nak tinggal en orang orang dekat sini :face47: , 
yelaa lame bercuti kan malas lah nak balik , walaucmna skali pun aku kena jugak balik . Mase depan aku tuh , berat hati kaa apa kaa, tetap kena balik . :face47: :r:

No comments: