Saturday, November 26

perghh !



Lame sangat laa tinggalkan blog ney haa , haihh , 
sejak balek rumah ney da lupe kan blog aku ney , 
kasihan nyaa dea , 
berabokk sudaa laa badan badan dea ney haa . 
kejapppp ehh mahu bersih kan dea . 


#Ookeyy , sudaa bersih , 


da lame tak bercerite kan , chichi nak cerite sikit yang chichi pergy Broga Hills , 
Semenyih dengan Asrol Sayang   and Cicit Asapiaahhh   . 
FUHHHH ! memang penat ahh naek bukit tuhh , tk larat meyy , 
ape pon terjadik aku tetap nk naek itu bukit , 
akhir nya berjaya jugak naek ke puncak nyaa . bawah ney laa puncak nyaa . 
agak penat ahh , ney yang paleng atas skaly , 
haihh .. akhir nya berjaya jugak laa kami . 
kejap lagy aku post gambar-2 semase aku kat Broga yee :)



tapy kan sebelum kami pergy Broga Hills tuh kami pergy banyak tempat daa 2 hari bersama Jeng LOrd dan Chichi Numero. dari Petaling Jaya pergi ke Politeknik Sultan Azlan Shah di BehrangPerak.ps tuh pegi rumah Aizuddin Cicit Aspiah dan teruskn perjalanan ke Bukit Broga, Semenyih mendaki dari seawal jam 5 pagi . naik kat atas tuh mcm2 jadi. and finally SESAT jalan din bawak .adoiiii
tapy papepun memang besttt ! terbaekkkk wokk !




Kisses Myspace Comments


Kisses Myspace Comments


ney laa paleng susa sangat sangat sampay kan tangan tangan aku luke sebab nak baek atas batu tu , haihh .
payah koyt batu tuh , besar + tinggi lak tuhh , hahaa . buad malu jaa .
mang saket laa kan tangan luke luke , 
tapy tkpe nawaitu nak naek ke atas puncak , 
akhir nya !!! berjaya jugak aku sampay ker puncak tuh :)

No comments: