Monday, September 5

nak share sikit








haaaaaaaaaaaa , macam kenal jee minah ney , hahhaa , Okeyy , kurg msty kenal ann siape ney , aku laa ney . jgn buad buad tk knl lak auww , okey tak aku pakai tudung ?? INSYAALLAH, aku akn pakai tudung tk lame lagi . teringin da nak pakai tudung ney haaa , ney laa raya pertame aku :)  biase laa klau pagi raya lepas bersalam salaman dengan keluarga ku , kami semua pergi berkunjung ruma sedare mara dkt Melaka , yg byk tempat bersejarah tuu . cewahhh , bukan ituu yg aku nak cerite kan . aku nak cerite Raya Raya Raya je neyy , biase laa still dlm mood Raya lagi ney . tapy tade laa byk sgt nak cerite cume nak share gambar gambar jee pade Hari Raya nii haa ,
kurg pasty nak tengok kan kan ??
siikit sikit boleyy laa aku tunjukk yee ??
lihatttttttttt laaaaaa di bwah inii . enjoyyyy :)



HAAAAA , gadis gadis . dari kiri akak aku Liza karim , aku laa siape lagy kan Chichi Numero , 
Akak Ipar aku  Lily Qaira and mak aku aaa :)  . Di pagi yg mulia ini kami bergambar bersama , HAHA , ayat cm bodo jee kan . sbnr nya tahun ney kami tk sempat nak snap gmbar bersame keluarge . nak cepat sgt sampay kan lupee nk snap gambar . tapy tkpe laa . ney ade pon da jadik laa kan kan :) 



WITH   CHICHI FLEECIAA :)










ABANG DELI  , 

de neyy seorg abang aku yang pendiam dan baek , 
hehhehe , aku suke lepak dengan deaa , 
muke garangg jee abg ney haa . dea ney tanak kawen , 
dea kate nak jage mak aku , HEHHEE :) 
KELAKAR kan abg aku ney . dalaa tuu, cukop cukop laa dok memuji abg aku ney , kembang semangkuk jakg dea ney . hhahaa , bhaii abangg , 

  YOUU ABANG


family kami , di tanjung keling , MELAKA :)