Wednesday, August 3

aku tak kesa =,=

ape yang orang nak cakap sal aku sekaly pon aku tak kesa dah .
sebab aku tahu tuu bukan salah aku terhadap diri dea . 
dan aku tahu mulot orang tak boleh tutop 
walau cmna sekaly pon kita buad untuk membetul kan keadaan ,
OHH TIDAKK ! 
tak guna laa nak membetul kan keadaan . 
aku tahu tuu sume hanya laa membuang mase semate mate .
sebab orang dia takan percaya kata kata aku ney , aku tak kesa , 
hanya allah sahaja yang percaye cakap aku ney .
 ape kau nak dengar cakap orang sekeliling kau , kau dengar laa yee . 
mang betol ape kau cakap kekadang ckp orang betul . 
tapy aku tahu tuu sume bukan salah aku , kau hanya laa salah fahamm dengan aku .
aku percaya tuu , aku menyesal kenal diri kauu :) !
aku sendiri pon tak percaye kau ley dengar cakap orang sedang kan kau pernah cakap kat aku jangan pernah percaya cakap orang , mulot urg taley nak tutop .
tapy sekarang dea boleh bantai dengar cakap orang ,  
HAHA , 
kau sangat laa kelakar wahai lelaky ... 


*SUMPAH AKU TAK KESAH*

No comments: