Thursday, July 7

PUASA =,=

heyy ,
 hari ini saya da 3 ary puasa tau , puasa apa ?? puasa ganti laa apa lagi kan . maklum laa RAMADHAN nak dekat ney kan , kene laa ganti cepat cepat . nanty berdosa lak tk habes ganti puase kan . hmm , semase di kolej tergugat jugak laa iman aku ney kan . yelaa , kengkawan aku ade yg tk puasa . ade segelintir jee yg puasa . makna nye aku dan kwn yg berpuasa pade ary ini kene teman kan laa kengkwn yg tidak berpuasa tok pergy lunch . heee , okey laaa . kami pon pergy laa teman kan durg kan . btw , kurg nak tau tak cafe kt kolej kami tuu murah gile doe . cube bayang kan nasi ayam jee 3 ringgit sirap 50sen . heee , murah kan . terkejott gilee doe aku . boley laa jimat cermat kart kolej ney haa , okey , berbalek pade tajuk :) 
stlh teman kn kengkwn g lunch kami pon menuju ker bilik kuliah . haishh , agak penatt jugak laa en . yelaa , class sampay petang koyt . cm ofice hour tuu . grrr =,= penat nyee . tahu tk .  baek laa , aku rase sampay disini jelaa yee . aku tiada idea sebenar nyee . ahhahaaa

No comments: