Tuesday, July 19

perjumpaan dengan PRESIDENT :)


EHHH , mesty kurg tertanye tanye kan kenape laa aku and 
kengkawan yang laen berpakaian begini  dan pakai tudung bagai kan ?? okey laa aku cerite skit , sebenar nye kami budak budak baru yang julai intake ade perjumpaan dengan PRESIDENT dekat hotel "GRAND  RIVER VIEW". entaa betol ker tak laa ejaan ney haa . 
aku maen bantai jee , tape laa asal kan ade bunyik kan . alaa , perjumpaan ney bukan ape pon just tok berkenalan dengan beliau jee , beliau PRESIDENT bg sume KPTM . agak besauu laa pangkat nyee , kami bangga dpt jumpe dengan beliauu . beliau best laa , tade laa garang mane  HAHA , dapat dengar sikit sikit dea punye ceramah okey laa tuu . da cukop elok laa tu kann . heeeee , kejap jee pon ceramah dea . dari kol 9 pagy sampay laa kul  11pg . hmm , kejap jee . heee . rase nye sampay sinie jelaa . nak tahu tk banyak lagy sbnr nye gambar kiturg snap tpy satu jelaa yee aku letak . kalau nak tgk lagy banyak tgk laa kart facebook aku yee :) .okey laa byett :) 
jumpe lagy di next post :) 

No comments: