Thursday, July 14

kawan kawan :)

HYE FATIN 'ADDILA BINTI ZAINAL ABIDIN 
ataupon dhoyy , urg pgel dea dhoyy . adelaa kesa silam nyee , HEE , 
aku jee yg tahu , cewahh . special sikit laa dri kurg okeyy , 
jangan nak jelous  lak okey .. dea baek sangat dengan aku . walaupon memule kenal ade salah faham sikit , alaaaaaaaaaaaaaa,,
biase laa tu baru nak kenal aty budi maseng maseng kan .  so , aku tk kesa sangat laa . patot laa durg buad cmtu , kalau tk aku tk sedar nanty ape salah aku sume kan . cewahh :) aku sayang kau dhoyy :)  haaa , lagy details about her , dea pandai , she's LOVE cats  same like me . HAHAA , dea ney orang selangor jugaa laa . serdang . eshh , dekat jelaa dgn ruma aku . cewahh :) okey laa dhoyy. smpay sinie jelaa okey . cukop laa yee :)



DARI KIRI ZETTY , SYS FARAH , ME !
aku mule kan dari ZETTY laa yee . heyy ZETTY ! asal dea ney dari SERDANG , KEDAH . dgr serdang tuu cam dkt selangor jee kan , tapy sbnr nye dea ney asal dri kedah . orang Utara sana tuu . HAHA , aku suke kacau dea ney , aku suke cara cakapan dea , kelakar koytt :) boley belajar tau . aku teringin nak pergy KEDAH . kau bawak aku boley tak weh ? HAHA . aku tatau nak cakap ape sal kau ney sbnr nyee . ney jelaa ekk ?? aku nak cerite sal kak FARAH lak . heee , chowww .....................

HEY SYS FARAH ! 
okeyy , dak kecik ney nama dea "FARAH LIYANA BINTI ZULKIFLI " 
dea ney comel orang nye , percaya tak weh ?? cube tgok picca kart atass ney ?? kkurg da ley tahu kan , HAHA , comel sangat dea ney . tk banyak cerewettt , manje orang nyaa . heyyy kak ! kite suke mase akak ckp "ain jahat , ain jahat" HAHHA , comel jee suare akak tuu :)dea ney jugak suke warna BIRU .   deA tk kesa la kalau ape jee urg buad kart dea , dea cool jee , best laa dapat kawan dgn akak ney . dea ney asal GOMBAK KL , so bile da habes study ley laajumpe kan . senang skit nk jmpe sbb dekat kan , hey dak kecikk ! pdhal da besar da ney . tua setahun dari kami laa . 19 tahun umor nyaa , heee , cm kanak kanak RIBENA  kan dea ney ?? kami tahu asal usul mu dari mane tpy dea ney manh LOW PROFILE GILE laa , event dea dri asal ........... dea tetap tk sombong . HAHA , sorg pon tatau dea dri mane . kami jee yang tahu :) so kami simpan rasia dea ney . dea sendiri yg soh simpan rasie nya . dea tk suke urg laen tahu :) kami bangga dengan akak :) 




heyhey ,nak tahu tak sape ney ?? ney laa "QISTINA IZNI" 
atau dikenali sebagai "MEMON" HAHAA !! 
kelakaa kan , hee . de ney comel jee same cam MINAH tuu ,
kecik , comel sume lengkap laa ngn durg ney . durg ney pon asek bersame jee kan . 
heee , chichi sayang kan memon ney haa :)


nak tahu tk nama panggelan kami ape kart sinie ?? HAHAA ,
maaf laa gambar memon tade lak , sbb memon tgah ade class time ney kan . hahhaa
DHOYY = KIAH PERKASAM 
ERNIE = LIMAH 
SYS FARAH = MINAH 
ZETTY = PE'AHH
AND AKU = JENABB . 
kekal lak nama JENAB ney enn ??  ade  urg yang bg . HAHA , bukan durg okey .
tpy someone special :) HAHAA ,  kekal laa nama aku ney sampay bebile pon :) 
pape yang berlaku kite settle dengan elok yee , kite dok ruma same sume same , so ...
kene laa tolak ansur sikitt yee , HAHA ,



I LOVEE YOU ALL MY NEW FRIENDS :))  

No comments: