Thursday, July 14

activiti ari ini :)

kringgg kringg kringggg ! jam berbunyik , menunjuk kan da pukul 5.45am . 
walaupon mata aku tk lelap satu malam aku tatau ape da jadik dengan mata aku ney haa . HAHA , 
tk boley tido pulak dea , mungkin memikir kan sesuatu agak nyee kan . tpy tape laa , lupe kan sajja about that . aku just nak bercerite sal ari ini sahaja . da tanak laa pk sal FEELING FEELING ney kan . hmmm ,  buad semak tol ?? alaaa , biase laa tuu gedik gedik kart kolej . tpy tuu tk bermaksod aku suke durg kn . 
HAHA . tp kenyataan nya mang aku ade suke surg mamat ney tpy sayang nyaa dea da ade GIRLFRIEND . so aku da tolak tepi dalaa , walaupon aku kecewe sikit , tpy aku taley buad pape pon laa  sal tuu . hmmm . 
larik topik lak aku ney , berbalik kepade topik kite tady ....... okeyy , cepatttt wehh ! aku pon memekak laa memanggel teman teman serumah ku . kerana bas suda datangg . kejapp lagy tertggal bas maty laa . 
dalaa jauh dengan kolej kan . ADUHHHH =,=  class kol 8 sampay kol 8.50 . then free time untill 11 . 
baru laaa ade class balek . sampay laa kol 1 class kami . habess laa class kami pade waktu ney , 
tpy kami ade perjumpaan sume club , heee , agak bosan laa  pulak pilih pilih jawatankuase ney , HAHA ,  
durg tk pandai nak handle ker ape ?? cewaahhhh ! aku adlah  NAIB PRESIDENT . CEWAHHH ! rase nye sampay sinie jee koytt , hahhaa . nak btau tuu jee :p 
POYO GILEE kan ?? HAHAA !

No comments: