Tuesday, December 14

Last day school :)

Yeaahhhh , knp aku suke sgt neyy wehh ? Nak tahu kep ? Mai aku habaq sikit at kurg :) maklum lahh da habes school neyy kan ? Goyang kaki mehh aku at ruma neyy . tapy taley lah goyang kaki sgt en , yelaaa , aku kene carik kejee mehh . Da taley nak arap duet mak apak lagy , botak lak pale apak aku ty , maklum lahh kami bukan urg senagg kan . ' dengan nada yg rendah ' ahaaa , okeyy pash ney aku da tak school , da taley nak lepak sane sini daa neyy . tmpat lepak aku skunk kart tmpat keje sajja laa . Haha , kelakaa kep ? Tk pun , aku tk buad lawak punn lahh -__-
Msty aku rendu punye dkt kengkawan aku kan . Tpy tape kami maseh bole berjumpe nty :)) dengan care buad lahh reunion kan kan ? Ape susaa enn . Mase last dayy school tuu en aku and kengkawan lepak japp . Maseng maseng kua dewan awal tpy tanak balek yelaaa , pas ney da tade nak lepak lepak lagy kai baju school sumee :) ahaa ,
Dalaa , ney sajja yg aku nak ceritee act . Hahaa . Bosann kan :)

=> I'll miss youu all my friends especially 5 gemilang 2010 you all the best :))

No comments: