Monday, October 4

pindah rumah

Maybe pertengahan bulan ney kan aku andd family rumah kot , alaaaa . Tkde lahh jauhmane pun . Area rumah sekarang ney jea pun . Cume ruma baru tue lebih selesa sikitt lah en . Depan sikit rumah baru ney . Tkde lahh pendalaman sgt en . Urg nk mencarik pun susa . Yowww ! Rumah lame ney abg caet yg dudox . Yg bru kawen tue . Elok lah uh kan . Jady peganty kturg lahh . Yelaaa , da lame aww kturg stay sinie . Dari aku 4 tahun lagy , until now 17 tahu . Kira lahh da bape tahu aku stay sinie en . Belasan tahun kan ? Kan ?
Pergghh !
Banyak sgt kenangan pahet , manes , kelat , tawar yg ada dkt rumah neyy . HAHA ' rase sayang pulak nak pindah ohh . Cemna eh ? Tapy tape lah , pindah jelaa . Bkn jaoh pun kan . Rumah baru tga buat renovatìon bg cantek gtoe . HAHA ' buad simple simple jelaa . Mane yg mampu jea kan ? Janjy ade suda laa . Tkpaya nk buad banyak banyak kan ? Bukan sikit duit nak buad ruma ney . Cian family aku tuh , aku jee tk kua en duit . Yela , school lagy kan . Tapelah tunggu aku keje . INSYALLAH . aku tolongg durg . cikit cikit pun duit jugak kan ?

No comments: