Friday, October 1

Erty seorangg sahabat '

hary neyy en da seminggu shafiq anta aku school ohh . Ayah tkley anta ohh van ayah operated . HAHA ' da naek segan aku dgn dea . Mang lah shafiq ney kwn baek aku en tapy kalo da salu sgt urg pun naek menyampah en ? Tol tk ape aku ckp en ney ? Balek school pulak aku tumpang mama , mama ney bkn mama btl aku pun . Mama angkat jee , bety punye mama kot .
Ruma dekatt dgn aku tpy aku masox dlm lgy laa . Kawasan perumahan aku agak mendalam kott . Hehee . Bila lahh kete ayah nak siap , ayah pegy keje pun naek bas kesian ayah aku , kalo tejady pape dkt ayah siape lah yg tahu en ? Hope jauhkn lah benda yg tk elok berlaku kan ? Ney nak story skt pasal shafiq ney , latar belakang dea , apa saja dibelakangnye lahh . HAHA ' aku kenaL dgn dea mase school rendah sunway lgy . standard 3 da aku kenal dgn dea . Tpy mule rapat form 3 kot lepas aku tahu yg akak dea kwn dgn akak aku liza . HAHA . Kecik saja dunia neyy ? Pusing pusing situ jugak . Mule lah aku rapat dgn dea . Aku lebey senang raqat dgn laky coz laky ney senang nak phm urg . Thats why aku senang rapat dgn laky . Tade 1 pun yg akt sembunyikan dari dea . Dea brharge sgt dlm hidup aku awwww . Dea salu bg nasihat dkat aku , ape ape jee baek buruk , dea yg betol kn sumenye . Aku pelik ohh awek dea enn tak suke dkat aku . Coz aku rapat sgt dgn dea . Awek dea ckp aku syok dgn shafiq . HAHAHA ' trgelak besar aku dgar bila shafiq dkat aku pasaL gf dea uh . Aku tk pena jumpe awek dea , tapy cem keret jea . Tembak dgn senapang gajah tahu lah . Lalalalalalaa ~~ shafiq tknak bwk aku jumpe awek dea , dea ckp nanty kecoh pulak . Bialaa kecoh en . Adoyy . Pelik lah aku da lame knal shafiq dri dea yg knaL baru bape bulan da kecoh . HAHA ' shafiq tetap pilih aku nom 1 punyee . Yelaaa , awek bole crik en kawan yg baek susa nak carik . Bukan senang nak carik kawan susah senang besamee -.-' tol tk ? Tk mcm shafiq ney susa senang besame dgn aku , duit dea pun byk hbz dkat aku aww . Ntaa laa , aku pun tktao cemna nk bls balik kebaikan dea en . Hanye allah saja yg blh membalasnye .

P/S→ hope friendship kite kekal selame nye even kite da continue study or keje okeyy ??


I LOVE YOU KAWAN <33 ♥♥

Mood : sahabat -.-

No comments: